Cattas liv och tankar

Snart fredag!

Publicerad 2012-02-13 21:35:04 i Allmänt,

Ja då kan man bocka av måndagen och börja förbereda fredagen... Svisch, svisch....

O nästa vecka fyller jag tjugoarton.. HUR i all världens tider gick det till? O varför har ingen sagt något till mej?! Nog för att jag inser att jag blir äldre men nu börjar det bli löjligt... 38. 38. 38. 38. 38. (Japp, helt korrekt. Bearbetning på hög nivå..)

Men jag vet faktiskt inte om allt verkligen var bättre förr... Skeptisk. MYCKET skeptisk...


Känns rätt skönt att inte vara tjugo längre.... Vet inte om det permanentade burret eller skjortan är värst.. Men lite fint att älghornet pryder mitt huvud...

Kommentarer

Postat av: T

Publicerad 2012-02-14 09:19:16

Hahaha!!! Ser ju ut som du gått med i nån slags sekt,"kåpan" hornen o håret.Jättefint!:-)

Postat av: Catharina

Publicerad 2012-02-14 19:18:51

Jomenvisst.. Sekten Galen guldlock i särken... ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela