Cattas liv och tankar

Stannar nog hemma

Publicerad 2012-02-04 13:28:40 i Allmänt,

Hade några vaga planer om att fara till staden och införskaffa en ny bh (ja ni vet ju att det är viktigt med hela underkläder om man skulle råka fara av vägen och måste åka ambulans till hospitalet...) och en mascara, sådant där nödvändigt ont som måste uppdateras emellanåt. Men då termometern visade på -27 grader så kändes det inte direkt lockande att proppa bilen full med ungar o ge sig iväg....
Så idag blir det tekaksbakning, film och godis i soffan! Rätt mysigt det med!

Kommentarer

Postat av: jaggillarmackor.nu

Publicerad 2012-02-04 21:45:17

Tekaksbak då Ansgar braskar innebär ofta att Jalagossarna på Agatadagen kommer och smaskar... (Enl bondepraktikan);-)

Postat av: CB

Publicerad 2012-02-04 22:25:57

Hahaha! Ja ni är SÅ välkomna :-)

Postat av: mia

Publicerad 2012-02-06 20:06:40

Ja fan ta dig om du hamnar bak i hytten med mig iförd nån gammal sunkig amnings-bh! Nä, lack och läder tack. ..Spets åtminstonde! ;) ..Men det kanske inte var mig du tänkte på i första läget, utan mina nya undersåtar..? Höhö! ;)

Postat av: CB

Publicerad 2012-02-06 20:58:11

Men SJÄLVKLART tänkte jag på dej :-) O nu är jag respektabel igen. :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela