Cattas liv och tankar

Det sa bara svisch!

Publicerad 2012-02-12 18:51:54 i Allmänt,

For för en sekund sedan... O nu är vi hemma igen. Svisch sa det..

Hur ska man förklara den här sagolika helgen då?
Galen. Mysig. Toktrevligt. Partyparty. Mys. Hjärtliga skratt. Många skratt.
Pistade fina backar. God mat. Goda drinkar. Skamliga förslag. Mera skratt. Mera mys.

Men andra ord. En HELT fantastisk helg tillsammans med ljuvliga brudar!!!

 
Tycker det var helt perfekt att lämna över hårfix och sminkning till de mer rutinerade... Blir liksom lite roligare då än den vanliga vardagsstylen...



Goa underbara brudar!!




Härliga backar!!




After ski och finaste partypinglorna!




Goda drinkar!!


 

Bästa syster!!!


Mera party och underbart soffmys!!

Ser redan fram emot nästa års vecka 6 i Vemdalen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela