Cattas liv och tankar

Film o varma mackor!

Publicerad 2012-01-15 21:35:45 i Allmänt,

Hade en vansinnigt trevlig kväll hos syster igår! Somnade med ett leende på läpparna och vaknade lika glad. Härlig helg! Efter frukost idag så packade vi in oss i bilen och for till svärmora i Nedansjö. Där bjöds det på god lunch och fika och sen då Martin o B-O kom hem från fjällturen packade vi in oss i bilen och for hemåt. Dock utan Lisa för hon ville vara kvar hos farmorn ett tag! Så vi får väl se när hon blir tillbakalämnad...


Kvällen här hemma blev väldigt tyst och lugn. Passade på att titta på film och käka varma mackor framför tv:n. Inte alltför ofta jag ser en hel film eftersom jag har en viss tendens att somna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela