Cattas liv och tankar

Håller hårt och sväljer...

Publicerad 2012-01-10 18:15:39 i Allmänt,

Efter att ha läst löpsedlarna på kvällstidningarna så går det återigen upp för mej hur skört livet kan vara. På ett ögonblick ställs allt på sin spets och livet förändras oåterkalleligt... En hel familj, mamma, pappa och tre barn på 2, 11 och tretton år omkommer i en frontalkrock med en långtradare... Då jag läser detta och ser barnens åldrar så känns det som knytnävsslag i ansiktet.. Lika gamla som mina fina älskade barn. O skulle jag förlora mina barn så är det nog lika bra att själv dö i samma andetag... Fruktansvärt, ofattbart.. Känner stor sorg och medlidande med de som nu förlorat sina anhöriga, sina barn, barnbarn och vänner...

Tänder ljus för familjen och vet att de är tillsammans någon annanstans.... Carpe diem...
 

Kommentarer

Postat av: Tove Kungsholmen

Publicerad 2012-01-11 09:03:07

Usch, så hemskt! :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela