Cattas liv och tankar

Lyllo mej!!

Publicerad 2012-01-16 20:08:17 i Allmänt,

Måste säga att jag är en rackarns lyckost som jobbar med sååå kreativa människor! Bara tanken att få till så här fantastiskt fina sockar känns totalt orimlig för mej, har med nöd o näppe fått till en grytlapp på textilslöjden! Tur att det finns de som kan! Väldans bra att ha ett jobb där man kan införskaffa underkläder, stickade sockar, hemägg, blomsterarrangemang och där det dessutom jobbar en utbildad fotvårdare samt en frisörska! Behöver ju aaaaldrig lämna Liden mer!


Kommentarer

Postat av: Om 4barnslivet

Publicerad 2012-01-16 21:22:27

Verkligen fina! Och säkert varma och goa:)

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela