Cattas liv och tankar

O holy night!!!

Publicerad 2012-01-20 19:32:37 i Allmänt,

Efter arbetsdagens slut så har jag hunnit med att handla, dammsuga och tagit rätt på den sista tvätten. Lyckades även köra fast på vår gård så jag fick be grannarna om hjälp, men det kan ni väl hålla lite tyst om.... Har nu välförtjänt pizza på g i ugnen och en flaska vin framdukat på bordet. Fick även oväntade men ack så uppskattade tulpaner idag! Härligt!! Har även fått hem min nya telefon (japp, telefonkåt.se) och dessutom tre finfina klänningar från Bubbleroom så nu kan man kanske se respektabel ut på årets Vemdalsresa...

Ha en underbar fredagskväll!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela