Cattas liv och tankar

Pippi, vildvittra och Karlsson på taket

Publicerad 2012-01-11 21:42:24 i Allmänt,

Om två veckor är jag och Martin bjudna på 30-årsfest! Inte vilken fest som helst utan en med största sannolikhet väldans trevlig tillställning. Mat, lite dryck, massa trevligt folk, musik och allt som hör till. Festen har naturligtvis även ett tema! Sånt gillas!! Temat den här kvällen är Astrid Lindgren.
Ponera nu att jag kommer som vildvittra. Hur ligger då oddsen för att jag råkar golva någon då jag släpper loss på dansgolvet?

Tänkte väl det.

Så hjälp mej nu för guds skull att komma på något fyndigt!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2012-01-11 22:16:44

Vildvittra låter ju toppen, ska vi göra sällskap?? :-)

Postat av: Catta

Publicerad 2012-01-11 22:25:24

Men självklart Linda! Strålande idé ;-)

Postat av: N

Publicerad 2012-01-11 22:35:06

Kör på vildvittra, en jättebra idé!

Postat av: Karlsson

Publicerad 2012-01-12 09:40:56

"Fäbojäntan outfiten" kan du klä ut dig i på vilken fest som helst. HÄVDA att det var Astrid som skrev det manuset efter en rödvinskväll! Ingen(kille iaf)kommer att protestera...;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela