Cattas liv och tankar

Kräftor o goda vänner

Publicerad 2012-07-29 15:26:55 i

Igår efter jobbet for jag ut till Wallinarna i Bredsand och slöt upp med Martin, Ida och Lisa (Gustav var ute på eget äventyr). Boade in oss i Friggen och sedan dök det upp fler kräftsugna gäster och vi bänkade oss vid bordet med en isande kall jordgubbsdrink i handen i väntan på att få sätta tänderna i kräftor, rökta räkor, aioli, bröd, Västerbottenostpaj, kantarell paj och andra läckerheter. Sagolikt mumsigt och en fantastiskt trevlig kväll!!!
 
Började dock regna strax efter att vi ätit klart men det var riktigt mysigt att sitta under markisen, tända lite ljus och få njuta av en alldeles ljummen sommarkväll! Livskvalitet!
 
 
 
 
Lisa tyckte det var tokroligt med lite regn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela