Cattas liv och tankar

Ljuvliga Ulvön!

Publicerad 2012-07-08 11:38:58 i

Igår ställde vi larmet på kl 07, packade in oss och fikakorgen i bilen och for mot Ullånger för en båtresa mot Ulvön tillsammans med Anki, B-O o Naimy. Kalasväder för utflykt! Varmt och skönt men ingen stekande sol. Ulvön var ett otroligt mysig ställe, premiärtur dit för min del! Sjöbodar, blommor, båtar och hav. Fantastiskt! Avnjöt en delikat skärgårdsbuffé, strosade lite i den lilla byn och for sedan nöjda hemåt med båten kl 15.
 
Hade vissa visioner om att fara till Trollnatta igårkväll men vi kände oss rätt nöjda efter en heldag på vift. Käkade lite smårätter, tog ett glas rosé och hamnade sedan i soffan framför "Exorcisten"... Skön kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela