Cattas liv och tankar

Semestern fortsätter!

Publicerad 2012-07-12 15:29:58 i

Semestern fortsätter med mer regn och rusk...  Klagar inte för det är skönt att vara ledig men lite sol och bad skulle inte vara helt fel... Dagarna fylls istället med en massa trevligheter, passat på att hälsa på fina vänner, varit till Technicus i Härnösand och avrundar nu veckan med två dygn i stugan innan kalajs på lördagkväll. Rätt mysigt att vara i stugan trots ständigt strilande regn. Att sitta där på verandan och höra smattret mot taket och se ut över sjön med en kopp nykokt kaffe i handen det är livskvalitet!
 
 
 
 
Molly Sandén på Trollnatta, nöjda grabbar fick autograf...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela