Cattas liv och tankar

Sista veckan på semestern..

Publicerad 2012-07-16 12:12:58 i

Ännu en grå och trist semestermåndag. Passar på att tvätta, städa och tillbringa tid i soffan med lilla skrot och Pippi på tv:n. Rätt skönt det också men en solig baddag skulle vara rätt trevligt innan man börjar jobba på måndag igen.
 
Helgen har bjudit på otroligt roooligt 40-års kalas hos Pär o Ann med god mat, bar och nattklubb o som vanligt går tiden rasande fort o vips är klockan fem o man borde gått hem för länge, länge sedan.. Vi har även hälsat på Naimy i Tynderö där Lisa fick avnjuta nyplockade smultron och fick gå ner till stranden o plaska i vattnet. Söndagen avslutades med tokmysigt främmande av bästa Ann med familj. Alltid lika kul att ses! 
 
Har nu en vecka kvar på min semester.. Har planer på Himlabad, hälsa på syster och inviga deras nyfixade friggebod, förhoppningsvis lite sol och bad och sedan avslutar jag helgen med Grand Finale: En helg i Stockholm med tre fina vänner, Lääängtar!!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela