Cattas liv och tankar

Rockabillypaarty!

Publicerad 2012-06-17 20:32:25 i Allmänt,


Igår var det dax för sommarens första happening! Olofs 40-års fest med Rockabilly tema! Som alltid är det extra kul med temafester men man har en viss ångest av hur man ska se ut och få det att bli så bra som möjligt. Lyckades till slut hitta ett prickigt linne på Erikshjälpen, en kjol på Indiska o sen lite röda detaljer på det. Fick duga så!

Festen var på Skatans dansbana och där kryllade det av hotta brudar och stiliga karlar. Kanongod mat, fantastiskt bordssällskap och underhållningen var förstklassig. Olof blev ordentligt firad och fick både fina presenter och en personlig snoppsång.. Efterrättsbordet var helt magiskt och det var lite synd att man var proppmätt efter det otroligt goda grillköttet så man inte orkade smaka av mer gosaker. Ljuvligt! (Som vanligt då Skedloborna ställer till med kalas!)

Hade sedan förmånen att få skjuts så vid 01 gjorde vi kväll men jag misstänker starkt att festen fortsatte några timmar till..

Tack alla för en toktrevlig kväll!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela