Cattas liv och tankar

Är för vek...

Publicerad 2012-03-19 21:25:08 i Allmänt,

Så här på vårsidan så får Kalle Katt alltid för sig att det är god morgon vid 04-snåret.

Det.Tycker.Inte.Jag.

Har sagt i drygt en veckas tid nu att han ska få vara ute på natten så att jag får sova ifred.. För av någon outgrundlig anledning så är det bara mej han väcker. Men varje kväll då jag med stor beslutsamhet ska ta tag i den alltför tidigt ställda väckarklockan ligger han ihopkrupen i soffan och sover sååå gott och jag har bara inte hjärta att slänga ut honom. Men ikväll ska han ut!

Sådetså!



Lillgubben...Kallt... Mörkt. Ja vi får väl se...Verkar kunna curla katt också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela