Cattas liv och tankar

Från 1 till 5...

Publicerad 2012-03-08 21:09:41 i Allmänt,

Blev ett helt annat tempo här hemma ikväll då Stora barnen kom hem från Vemdalen och mina finaste syskonbarn gästar oss ett tag.. Ett barn hemma igår och fem här idag.. Kan hända att ljudnivån nådde oanade höjder. O Lisa, som jag nyligen omtalat som honsomaldriggnäller o baraärsånöjdsånöjd, har testat sin mors gränslösa (läs obefintliga) tålamod med en aldrig sinande gnällaria från kl 16 tills hon slog igen sina blå kl 20..  Ska aldrig mer säga något...

Imorgon vankas ledig dag med lite pulkåkning och förhoppningsvis lite korvgrillning i nån trevlig glänta... Så tänds det någon eld här i socken så tjoa till så kommer hela konkarongen och snyltar på brasan!

Kommentarer

Postat av: Fia fit

Publicerad 2012-03-08 22:46:24

Så mysigt med en massa barn samlade!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela