Cattas liv och tankar

Jag hjärta 01-or

Publicerad 2012-03-17 10:14:00 i Allmänt,

Kan lugnt säga att det inte är direkt någon konst att ha en hel skock 01-or som gäster!! Artiga, trevliga och supermysiga att umgås med! Men misstänker att det kommer bli en tidig kväll för många eftersom det var en sen kväll tätt följd av en tidig start på dagen idag.... Kan inte begripa varför de ska upp kl 06.30 en ledig lördag... Men jag tror de tycker det är värt lite extra trötthet för jag har hört många skratt ljuda bakom den stängda dörren det här dygnet!

Underbara barn!

(O de har godkänt att jag fick lägga ut lite bilder också.. Förträffligt bra!!)





O igårkväll, då en efter en kom utspringande från filmstunden och var skräckslagen men samtidigt stormförtjust över Zombiefilmen, fick jag plötsligt en otrolig förståelse för hur rolig föräldrarna i följande klipp tyckte att de var....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela