Cattas liv och tankar

Kalasdag!

Publicerad 2012-04-01 00:30:37 i Allmänt,

Härligt att få fara till Matfors o fira finaste Anna-Karin på hennes trettiotioårsdag! Helt underbar kväll med en massa härliga människor, Klyktattare och Surjämtar i en härlig blandning (o surjämtarna var verkligen inte sura utan bara väldans mysiga skapelser o det kan eventuellt hända att det diskret torkades bort en tår då de stämde upp i Jämtlandssången....)! God mat, gott vin o bästa Martin rattade sedan bilen tryggt hem till Liden fram på kvällskvisten. Misstänker dock att festen fortsätter åtskilliga timmar med tjo o tjim och glada skratt trots vår tidiga sorti..

Ibland önskar jag (helt egoistiskt) att herrskapet aldrig flyttat härifrån... För  det är ju SÅ rasande trevligt då vi ses att jag aldrig vill att kvällen ska ta slut...

Kärlek!

Bästa Anna-Karin! Du ÄR en underbar Jämtlandstaus!!!


Kommentarer

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2012-04-01 12:56:05

Ja,det e ju så trevligt att träffas, förstår inte att det ska vara så svårt att få i hop!!! Men det var kul att fylla trettio;) ses snart igen! Kram

Postat av: Mammahäxan

Publicerad 2012-04-02 19:14:53

Jämtlandssången är rektut fin. Å surjämtarna är icke sura, bara förr i tiden när deras raggsockor var våta/sura. Men fint att klyktattare och jamtar möts på fest. Det är inte alltid som sådant händer.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela