Cattas liv och tankar

Cinderella by night!

Publicerad 2012-05-27 21:11:08 i Allmänt,

Ja då bockar vi av kryssningen. Fantastisk resa i ett helt sagolik väder! Vi kunde sitta ute på däcket och njuta av en strålande sol och goda läskande "smakarmera" drinkar. Blundade man kunde man nästan tro att det var en kryssning i medelhavet. Underbar mat och otroligt trevligt alltihopa! Som tur var kom lönen in på kontot på fredagen så då drog jag på mig spenderarbyxorna och shoppade lös tills mina arbetskamrater vänligt med bestämt enhälligt röstade för köpstopp. Så efter att ha portförbjudet mig själv på taxfreen kunde jag ändå bära hem åtskilliga omtåliga saker samt även två par Converse skor till barnen. Men är lite ånger att jag inte köpte den där väskan... fast det är ju rakt trevligt om vi har råd att äta något annat än havregrynsgröt så här i sommarmånadens start...





Eftersom mina kollegor inte vill bli publicerade offentligt får ni nöja er med bilder på bara mej. Men jag lovar, de var fantastiskt snygga hela bunten!





Precis vad man vill ha på en Cinderellakryssning....

Kommentarer

Postat av: Ingela

Publicerad 2012-05-28 05:40:56

Trevlig resa var det verkligen och vädret var underbart MEN du glömde skriva att direkt efter att du portförbjudit dig själv VEM var det då vi hittade i taxfree kön???????. Men nu vill vi inte höra nåt gnäll innan den 27/6.

Postat av: Catta

Publicerad 2012-05-28 07:43:14

Nu ska vi inte vara sån Ingela ;-)

Det var ju bara ett liiiiitet återfall o det var ju så himla billigt!



Lovar att inte gnälla...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela