Cattas liv och tankar

Liten och ynklig

Publicerad 2012-05-14 13:20:08 i Allmänt,

I lördags jobbade både jag o Martin. Då passade naturligtvis lilla Lisa på att bli krasslig. Hon hade sovit i stort sett hela tiden hos mormor och morfar och fortsatte sedan med det hela kvällen. Igår var hon skapligt pigg på dagen och var med i den stora garagestädningen men sedan tog krafterna slut på kvällskvisten och hon tog en powernap på sisådär tre timmar strax innan nattningen. Men det var nog välbehövligt för hon sov ändå gott hela natten och vaknade vid 9 idag.

Men idag fick det bli en vilodag hemmavid o det är ypperligt att Martin kan vara hemma fm o jag  kan byta av vid lunchtid o vara hemma nu på em. Rätt mysigt faktiskt!



 

Hmmm.. Få se vad som står i "Barnmedicin" boken.... Kan man hitta någon bra friskmedicin?



Japp, ordinationen blev: Varm choklad med marsmallows och limpmacka!!

Kommentarer

Postat av: Fia fit

Publicerad 2012-05-14 14:14:34

Åh den ordinationen lät helt GRYM!!!

Postat av: Fina Frun

Publicerad 2012-05-14 15:21:02

Det lät som en bra medicin! Och leendet kom fram i alla fall ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela