Cattas liv och tankar

Men broooooomsa!

Publicerad 2012-05-20 20:08:09 i Allmänt,

Gah! Så har ännu en helg snabbt passerat. Fullt upp som vanligt. Spontan grillning på Jala på fredagkväll, tycker det är perfekt att bli uppraggad och bortrövad för mat då man står på Ica o är brydd över vad man ska äta till middag. Supergott, supertrevligt och supertidig kväll för på lördagen vankades jobb i ottan.

Gjorde ett dagsverke i Florence anda och sedan var det snabbt hem för att kamma till sig för lördagens stora happening; Vickans 40 års fest! Toktrevligt, tokgott och toksent (det sena blev eftersom Spoify ropade på mej då vi kom hem o ville ha lite sällskap av min sköna stämma...många fiiiina låtar blev det).

Idag fick vi tillbaka lilla skrot på förmiddagen och sedan har vi bara myst på här hemma hela dagen. Nu tror jag det snart blir sängen och den här veckan bjuder på tre dagars arbete och sedan bär det iväg på Cinderellakryssning med jobbet på torsdag. Nice!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela