Cattas liv och tankar

Kristus flög iväg och vi röjde!

Publicerad 2012-05-17 21:34:11 i Allmänt,

Igår var det tjejträff hos Anna! Himla trevligt, fantastiskt gott och som vanligt rusade kvällen iväg! Smidde lite planer och bollen kom i rullning... Så nu vankas det party fram på höstkanten för oss som gick ut sjuksköterskeutbildningen 2006! Tjoho! Hoppas verkligen det blir stor uppslutning för jag tycker vi var en väldans trevlig klass...

 

Två skålar i vin och två skålar i Pepsi.... (o HA, jag skålar INTE i vin, det ni!)

  


Idag har vi varit borta vid stugan och tagit rätt på alla träd som Gudrun/Dagmar/Ullabella behagade fälla i vinter, men hon missade att ta reda på allt elände. Massa jobb och massa regn. Lisa var måttligt imponerad efter att par timmar men härdade ändå ut rätt bra och var stormförtjust över att få vara på vagnen.

Enda kruxet i bägaren för vår del var att det är jobb imorgon annars var det rätt lockande att tända upp en brasa, grilla något gott och sätta sig på verandan med ett glas rött medan regnet smattrar på taket och sedan krypa till kojs i lugnet där borta.. Högkvalitativt mys! Men det blir snart sommar, sol och semester!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela