Cattas liv och tankar

Vårshow!

Publicerad 2012-05-29 21:50:06 i Allmänt,

Ikväll var det dax för niorna i Liden att ha sin årliga vårshow. Jag och barnen var förståss på plats och kunde njuta av de otroligt duktiga ungdomar som dansade, sjöng, spelade och bjöd på enastående underhållning. O eftersom den här mamman är av en alldeles extraordinär blödig sort så kom tårarna redan vid det första bildspelet med bilder från ungdomarnas tid på högstadiet... Herregud. Om de bara visste hur fort det går! Jag stod ju i kyrkan alldeles nyss och tog emot betyget den där allra sista examensdagen i Liden, för tio tjugo tjogotvå år sedan. Känns som jag sagt det förr, men det känns verkligen som om tiden rusar iväg och vips står man där med hatten i hand och tackar för sig och går i pension...

Tack alla fantastiska ungdomar för en makalös show! All lycka i framtiden till var och en...

Kommentarer

Postat av: Fia fit

Publicerad 2012-05-29 22:28:18

Ja tiden ruuusar iväg. Man kanske snart ska ställa sig i kön för äldreomsorgen ;-)

Postat av: N

Publicerad 2012-05-31 22:03:05

Ja, visst är det konstigt att man alltid får skräp i ögonen vid dessa tillfällen ;) än värre blir det den 8:e när de tar emot slutbetygen och det är dags för "Den blomstertid nu kommer"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela