Cattas liv och tankar

Vart tog min ork vägen..

Publicerad 2012-05-15 21:55:38 i Allmänt,

Tvärtäppt i näsan. Tvärkvav i lungsystemet. Trött. Tröttare. Tröttast. Jobba. Sova. Jobba.  Kanske behövs semester snart (Fyra veckor kvar!!). Skulle behöva liiite hållommejgemejliteroséchokladbitomtanke. Då skulle det nog bli bra. Men eftersom näsan är tät så smakar det just inget så då skiter vi i det. By the way så har jag flyttat. Numera hittar ni igenom mej bakom granndörren.
PS O nu menar jag att jag bytt kontor på jobbet såklart! Blir så fint så, o ett "riktigt" fönster!! Stort!

Kommentarer

Postat av: Ingela

Publicerad 2012-05-16 07:00:36

Men grattis till flytten, det var väl på tiden.

Postat av: Emma S

Publicerad 2012-05-16 23:36:35

Tummen upp! Det var på tiden :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela