Cattas liv och tankar

Att stå bredvid

Publicerad 2012-11-17 17:48:00 i

Önskar att det vore möjligt att göra saker ogjort, att livet ska få fortsätta i sin vanliga lunk.. Men ibland händer ofattbara saker som rubbar hela livet för människan.. Att på en sekund få livet upp och nervänt. Att då stå bredvid och inse hur skört livet är och att maktlös inse att det inte finns något att göra är svårt. Ord räcker inte till sådana stunder. Man kan bara stå stilla bredvid, finnas till, ta emot. Mina tankar är där varje vaken stund och jag kan förstå vilken fruktansvärd mardröm det är.
 
Det är med stor ödmjukhet jag ännu en gång inser hur stor kärleken är...
 
All styrka till dej, jag finns här.
 
 

Kommentarer

Postat av: Ingela

Publicerad 2012-11-19 07:08:53

Fint skrivit, ja man får verkligen en tankeställare. Vi har tur att du finns när vi behöver ett stöd<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela