Cattas liv och tankar

Häresalonger 2012

Publicerad 2012-11-30 23:15:41 i

Återigen har jag fått den stora äran att ta del av Häresalongers fantastiska show! Och ännu en gång har de här Indalsborna visat var skåpet ska stå.. För trots att jag numera är inbiten Lidenbo så är jag liiite stolt över att faktiskt vara född i Indals församling.. O det är inte utan att man rakt känner sig priviligerad av att faktiskt leva i samma vackra dalgång som dessa otroligt duktiga människorna! Bugar mej och fortsätter applådera och le lite fånigt, lyckligt över en riktig kanonkväll..
 
För de här oerhört kompetenta aktörerna har nu på premiärkvällen bjudit publiken på enastående sång, roliga upptåg och en hänförande närvaro där upp på scen! Magiskt!! Skrattade bitvis så att tårarna rann och jag tror mej kunna påstå att fler än jag hade en underbar kväll!!
 
Ser redan fram emot nästa års föreställning...
 
TACK alla ni!!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Häresalonger

Publicerad 2012-12-02 17:45:52

1000 tack :-) härligt att få så fina recensioner av publiken, det värmer i våra hjärtan. Välkommen åter!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela