Cattas liv och tankar

Vilken mardröm..

Publicerad 2012-10-02 18:19:14 i

Ponera att det strax efter fyra en tisdag eftermiddag kommer en trött mamma gåendes uppför trappan med en tjurig liten skrikandes kvar på bron. Då hon kommer upp ser hon en TOTAL förödelse med obäddade sängar, ourplockad diskmaskin och drivor av disk på diskbänken. Dessutom ligger det saker på alla platser utom på de platser där de ska ligga.Föreställ er då att den där otäcka hemska mamman höjer sin röst sisådär fyra oktaver och med gäll stämma förbannar sina barn och går an som ett monster i en skräckfilm. Va otäckt det skulle vara... Stackars oskyldiga små fina barn som gör så gott de kan för att mamman ska vara glad o lycklig. Den rysliga mamman borde verkligen skämmas.
 
Vilken himla tur att i den här familjen så är det alltid ren och skär tomtebolycka! Åtminstone nu då det värsta är undanröjt och samtliga fått i sig mat... Trött. Tröttare. Tröttast...
 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-10-02 19:33:11

Ja vilken tur man inte är sån!! Hrm... *vissel*

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-02 19:42:29

Hahaha......ja man får de barn man förtjänar....men de är söta när de sover. :) krama skitungarna från mig.

Postat av: anette

Publicerad 2012-10-02 19:44:04

Ser dåligt så jag blev anonym...hahaha

Postat av: Ville

Publicerad 2012-10-03 20:13:46

vem känner inte igen det där ;)

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela