Cattas liv och tankar

Bad, bubbel o hemgjord pizza

Publicerad 2012-09-23 16:13:35 i

Haft en sagolik myshelg tillsammans med fam Unander trots att regnet envisats med att strila ned, oavbrutet... Ätit gott, druckit gott, badat balja, spelat kort och haft det allmänt toktrevligt! Barnen har badat o badat o badat o däremellan spelade de lite Wii. Enkelt liv. Trivsamt liv. Behändigt att umgås då allt bara flyter på och barnen har lika trevligt som vi vuxna.
 
  
  
  
Hittade en väska med glasögon och peruker, väldans skojigt kan det bli!
 
Har nu landat härhemma o packat upp allt (kunde nästan tro vi varit borta en månad istället för ett dygn...), tvättmaskinen går för fullt och magen är mätt av hemgjord pizza o coca cola. Sköna söndag!
 
 
Pizza med salami, fetaost, tomatsås, ananas o ruccola...Mmm!
 
Men det är med sorg i hjärtat jag idag läser rubrikerna på både aftonladet.se och expressen.se och ser att en man omkommit i en fyrhjulingsolycka här i Liden i helgen, en man som alla som bor här känner och håller av. Jag lider med de anhöriga och jag inser att Liden med stor sannolikhet aldrig mer kommer att bli sig likt... En stor profil har lämnat oss. Sov gott... 

Kommentarer

Postat av: Maria Magnusson

Publicerad 2012-09-23 17:23:10

Ja det var verkligen sorgliga nyheter vi väcktes av idag. En stor profil som lämnat oss.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela