Cattas liv och tankar

Kidnappat barn och hittat Sean Banan

Publicerad 2012-09-12 21:05:37 i

Idag då jag hämtade på förskolan så tyckte jag att det kändes fattigt med ett barn så jag tog med mej ett barn till hem. Bra att kunna ta med sig något barn extra då o då. O så länge inte barnen skriker och protesterar så går det ju finemang! O då vi ändå var ute på busigheter så bestämde jag mej för att våga korsa gränsen och göra ett besök i grannbyn. För även om Liden kan stoltsera med det mesta så har vi varken bibliotek eller pizzeria! 
 
Känns som om det är kan bli en mysig tradition!!
 
Tack för lånet av finaste goa Agnes!!
 
 


Båda brudarna var nöjda med både pizza och högarna med böcker som de lånade!
 


Lisa hävdade med stor beslutsamhet att det här visst var en bok som hette Sean Banan.
O vem är jag att säga ifrån...
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2012-09-13 10:26:52

HAHAHA, men goungen. Lät annars som en helmysig eftermiddag :)

Postat av: N

Publicerad 2012-09-13 19:48:27

Anytime<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela