Cattas liv och tankar

Mera härliga höstdagar!

Publicerad 2012-09-15 14:47:39 i

Efter en mysig fredagkväll med klippning av Lisa och hårföning på ett annorlunda sätt så vaknade vi idag till ett härligt höstväder! Packade en fikakorg och begav oss till Vättaberget med en liten omväg förbi stugan och omplåstring av en tå..
 
Väl på Vättaberget kunde vi ännu en gång konstatera att det är verkligen vackert här! O Indalsälven i höstskrud är en sann fröjd för ögat! Nu kammar vi till oss och slipar hjärncellerna inför kvällens middagsbjudning och för det med största sannolikhet efterföljande kortspelet!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela