Cattas liv och tankar

Då var det snart fredag igen!

Publicerad 2013-08-05 17:28:43 i

Måndagen lider nu mot sitt slut och man skulle kunna säga att helgen närmar sig... Igen! 
 
Haft en helt fantastisk helg med massor av sol, bad och god mat! Gäller att fylla de lediga dagarna med massor av "måbrastunder". Tids nog kommer snö, slask och mörka kvällar.. Lördagen bjöd på en skaldjursorgie med rökta räkor, kräftor och västerbottenostpaj hos kära syster med familj, otroligt gott och otroligt trevligt!! O eftersom det var en ljuvlig sommarvärme hann vi lyckligtvis med lite bad innan maten serverades. Varmt och härligt även i havet! Söndagen var lika strålande solig och vi tillbringade några sköna timmar på stranden innan vi styrde kosan hemåt. Avslutade sedan med surströmming hos mamma och pappa innan vi landade hemma igen.
 
Den här veckan ska jag försöka (läs SKA) klämma in lite morgonpromenader, kalasshopping och sedan avslutningsvis ett hejdundrande 40-års kalas för bästa Jannice!
 
 
 
 
HUR gott som helst!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela