Cattas liv och tankar

Det var det det...

Publicerad 2013-01-06 18:40:51 i Familj,

Skulle med lätthet kunna vara hemma sisådär fyra veckor till men det är bara att gilla läget och ställa väckarklockan tills imorgon bitti.. Kl 06. Piiip. Men vet att bara man kommer ur sängen så kommer det att svischa till så är det fredag igen..
 
Haft en skön ledighet med besök på Himlabadet, bio med stora barn, middag på Kina, skridskoåkning, längdåkning, snögubbar, snöänglar, film, mys i soffan, trevligt främmande, hälsat på vänner, varit på biblioteket, läst böcker och fått sömn, massor av sömn..
 
Så nu är det bara att jobba på o börja ladda inför Vemdalen vecka sex med ett gäng härliga brudar!
 
 
Om det händelsevis ser ut som Lisa bytte plats på restaurangen så är det bara för att jag ville det. HON skulle aldrig få hoppa fram o tillbaka o krypa under bordet kors o tvärs på restaurang. Herregud, vi har väl regler!
 
Liiite skeptisk men kämpade på...
Så här glad ser inte Kalla ut då hon åker.....
Skotertur med pappan, tokroligt!
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-01-09 09:58:26

Hahaha!!!
Bra jobbat Lisa, nu ska du bara bestämma dig för att mamma o pappa måste bära dig fram så fort du vill förflytta dig. Då kommer du få toppbetyg i curlingskolan... ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela