Cattas liv och tankar

Tog mig o kragen...

Publicerad 2013-01-16 21:00:59 i Familj,

och gick iväg på Zumban!! Måste ju passa på nu då de startat upp hemma på byn! O det är ju verkligen HUR kul som helst men riktigt svettigt! Längtar tills nästa gång!
 
Ikväll sa det Klick! (igen..) Fast jag sagt att vi inte ska åka utomrikes på ett tag så är det som om kroppen inte har ro om jag inte får klicka bara lite, lite... Nu blir det:
 
Kroatien! 
 
 
O den här gången packar vi in hela familjen och far! Berättade för Lisa att nu då hon är stortjej ska hon också få följa med o åka flygplan. Då ställde hon sej bredvid mej framför spegeln o sa:
 
- Men mamma, titta!  du ser väl att jag inte är någon stortjej!
 
Lät nog lite läskigt att flyga...
 

Kommentarer

Postat av: N

Publicerad 2013-01-21 23:20:43

Härligt att resa!!! NU när vi klarat av solsemestrar med familjen är det bara att börja spara till Prag -15 ;)

Postat av: C

Publicerad 2013-01-24 08:22:24

Jaaaaaa! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela