Cattas liv och tankar

Kanhända vara värre än knark!

Publicerad 2013-01-30 21:19:00 i

Inte för att jag någonsin testat eller kommer att göra, men begäret är ett faktum.
 
Lät mej inledas i fördärvet, med helt öppna ögon. Så farligt kunde det väl ändå inte vara. Var dock inte helt övertygad om att jag skulle kunna hantera det. Det gick det inte heller. Så nu är jag fast. Totalt och oåterkalleligt. Familjen står gråtandes bredvid mej och ber om en liten gnutta uppmärksamhet. På jobbet längtar jag hem för att få lite abstinens stillad. Funderar på semester, tjänstledighet eller varför inte de sista stackars föräldradagarna! Blundar jag ser jag de små rackarna falla i en jämn ström men de envisas med att ha litelitelite gele kvar o sen börjar det om igen. O igen. O igen. O igen. Borde sluta, innan det går för långt.
 
Men vem är jag att svika mitt livs uppgift.
 
Nu jävlar ska de få, godissatarna från helvetet!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela