Cattas liv och tankar

GLAD PÅSK!

Publicerad 2013-03-28 17:49:51 i

Själv drar jag snart  till skogs för en välbehövlig rekreation efter en tokrolig vecka med massor av nytt att lära på mitt nya jobb. Älskar det här!!
 
Ikväll bär det iväg till skogen med några fina flickor. Först blir det skotertur (modern kvaståkning...) i månskenet följt av lite surr, matnyttigt o vin då vi anländer slutdestinationen. Mysigt!
 
Imorgon far vi till stugan med hela tjocka släkten. "Vi fem", mamma, pappa, syster med familj. Ska bli SÅ himla skönt! Misstänker att det blir en hel del ätaätaäta och solasolasola. Brukar inte direkt bli några uppesittarkvällar då man är ute hela dagarna..
 
O eftersom Lisa startar påskhelgen med ögoninflammation så önskar vi er alla en riktigt HÄRLIG påsk med en bild på en annan tjusig modell...
 
 
 2011-04-21 19.10.25
 

Kommentarer

Postat av: Ville

Publicerad 2013-04-02 21:05:17

Snygg där ;)
kram

Svar: Eller hur ;-)
Catharina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela