Cattas liv och tankar

Höstlov!

Publicerad 2013-10-30 21:44:28 i

 
"Rock on"!!! Brudarna kanske sitter likadant om dryga tio-tolv år.. Fast utan vakande föräldrar (ve o fasa...)
 
Haft förmånen att ha varit ledig tre dagar den här veckan. Riktigt, riktigt skönt! I söndags styrde heeeela familjen kosan mot Stockholm för en tur med Cinderella tillsammans med familjen Unander. Bussresan ner bjöd på galna upptåg av makalösa medpassagerare, kändes fläckvis lite som vi var statister i en riktig buskis... Med alla ingredienser...
 
Men kryssningen blev väldigt lyckad! God mat, goda drinkar, härliga nöjda barn och ungdomar och riktigt bra väder! Var lite skraj att "Simone" skulle vilja umgås med oss ute på havet men som tur var slapp vi hennes sällskap...  Måste säga att det är ett rätt billigt nöje (om man räknar bort Taxfreeshoppingen....hrm.. ooops, I did it again..) att åka en hel familj på kryssning. O förstå vilken kvalitetstid det är att umgås så tätt i ett helt dygn! Inte för att Ida var helt övertygad om det mysiga med alltihopa (speciellt inte med den sex timmars långa bussresan sittandes bredvid mamman..) men jag tror bestämt hon var tvärnöjd med resan i slutändan.
 
Tackar alla inblandade för en tokmysig tripp, fantastiskt sällskap och nya fina minnen!! Love u!
 
Lisa resklar, mycket förväntansfull!!
Finaste ressällskapet!! 
Ser ni! Ida riktigt lyser av lycka!!
Mer kvalitetstid mor/dotter.....
Mumsig buffé! Potatisen var bäst enligt Lisa.. Bättre än glassen.
¨Så här glad blir man av jordgubbsdrinkar!
Världens lycka att få kramas med Bart Simpson!
Fina flickor Unander!
Busiga ungar......
.... världens bästa!!! Mina tre hjärtan!!

 
 
 

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela