Cattas liv och tankar

Psst..

Publicerad 2013-10-26 15:44:48 i

Nu är jag ledig i fyra dagar! Lite höstlov med alla onger ska bli tokskönt! Startar upp med en Cinderellakryssning imorgon tillsammans med finfina vänner! Hoppas bara att den utlovad höststormen över Östersjön väntar en aning innan den slår till...
 
Men ikväll uppvaktar vi kära mor som fyller år och har den stora äran att få bjuda hela klanen på middag! Perfekt födelsedagsfirande tycker jag! Speciellt eftersom jag jobbat och slitit hela långa dagen!
 
 
GRATTIS!!! ( Här med lilla Lisa som då var alldeles sprillans ny!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela