Cattas liv och tankar

Freeeeeeeeeeeeeedag!!

Publicerad 2013-09-13 17:00:00 i

Igår hade jag o Lisa den stora turen att bli bjudna på en delikat middag uppe på Jala! Passade som handen i hansken efter en lång arbetsdag följt av utvecklingssamtal med Ida. O som grädde på moset fick jag även ett glas svalt läskande rosé, vardagslyx på högsta nivå!!
 
Veckan som har gått har bjudit på spännande arbetsdagar, mindre roliga vardagssysslor (som dessutom aldrig tar slut...) och kanelbullebak! Rätt roligt att baka då man väl kommer igång...
 
Nu i helgen blir det nya roliga upptåg och vi hoppas på mer sol och värme, för nu är det minsann ljuvligt att vara ute! Bara synd att det jagas för fullt i skogarna så att de små trattisarna inte får komma och bo i min frys.. Längtar lite efter dem nu. Men snart så!!
 
Ha en fin helg allihopa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela