Cattas liv och tankar

Trött som en gnu

Publicerad 2014-01-09 21:50:22 i

Har drabbats av Den Stora Tröttsjukan. Så sjukt trött att det känns som tortyr att lämna sängen på morgonen... O trots att jag VET att jag skulle känna mig piggare (och nöjdare..) om jag masade mig upp och i väg o tränade innan jobbet så förmår jag inte min kropp att lyda. Känns som jag skulle kunna sova ett par månader rakt av. Men det blir ingenting av med det utan jag får nöja mig med en ledig dag imorgon då det även står plockabortjulosedantvätta på kalendern.
 
Hoppas på att Tröttsjukan ger med sig av den utlovade solen som ska komma och att jag då återigen ska hitta motivationen att komma iväg o träna innan jobbet.. Intalar mig själv så länge att det är bra med vila och återhämtning.. o med Chokladmedicin.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela