Cattas liv och tankar

Tävling!!

Publicerad 2010-09-08 15:50:54 i Allmänt,



Tänkte ha en liten tävling här i bloggen!! Himla enkelt att vara med!!  Skicka en bild till mej och motivera varför du valt just den bilden! Enda kravet är att bilden ska symbolisera GLÄDJE!

Vinnaren utses söndag 19 september!

Maila bilden och motivering till [email protected]
Skriv även bloggnamn om du har en sådan!
Kommer lägga ut ALLA bilder på bloggen men vinnaren utser jag! (för det är MIN tävling :-) )

Vet ni någon som har fina härliga bilder så länka gärna till tävlingen!!

O vad vinner man då??? Ett hemligt paket med diverse smått o gott........

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2010-09-08 18:04:13

Åh då ska jag skicka in en :-)

Postat av: Familjen Korb ♡ Tvåbarnsmamma

Publicerad 2010-09-08 21:16:01

Ohh detsamma kan jag säga! :D

Postat av: Malla

Publicerad 2010-09-08 22:37:31

Jag har mailat en bild :)

Glömde skriva bloggnamn, men ja med underskriften Malla är det alltså jag som skickat :)

Postat av: Frida - blivande mamma

Publicerad 2010-09-09 07:48:03

Ja det är lite halvjobbigt :)

Rolig tävling!

Postat av: Cattis

Publicerad 2010-09-09 10:21:19

Stina: Härligt!!



Familjen Korb: :-) Japp!



Malla: Tack för den,o vet nog vem Malla är :-)



Frida: Tack för bilden!!

Postat av: deleine

Publicerad 2010-09-09 11:07:39

Åh kul tävling... Synd att jag bara har mobilen och därmed ganska kassa bilder... Vilket gör att hur glad bilden än är blir jag irriterad för det är dålig kvalité... :P



Angående ditt skräck scenario kan jag meddela att det är nog en skräck de flesta föräldrar har ;) Jag kan komma på MÅNGA fler men de är inte rumsrena så jag håller dem för mig själv!!!

Postat av: Carro - mamma till Noel

Publicerad 2010-09-09 11:39:01

Klart man är med!

Har mailat dig nu, men glömde dessvärre bloggnamnet.. men det har du ju här! : )

Postat av: Kristin

Publicerad 2010-09-09 18:34:24

Klart jag vill vara med i din tävling =) Skickade ett mail förut :)

MVH Kristin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela