Cattas liv och tankar

GRATTIS!!

Publicerad 2011-09-08 08:08:58 i Allmänt,



Idag fyller en kvinnlig jägare trettio plus
skickar henne via bloggen en redig födelsedagspuss
För den här tjejen är lite utöver den vanliga modellen
hon är både smart, snygg, busig och en snäll en!



En vän som finns där då man behöver prata
men kan oxå hål i huvudet på folk tjata...
Står upp för de sina och kan gå genom eld för de hon känner
rätt fantastiskt att hon är en av mina vänner!



Är även en "Good enough" härlig mamma som vet att ibland blir det strid
Men de stunderna följs av kärlek och mys och en massa kvalitetstid
För med sina underbara små busiga pojkar
umgås hon gärna med allt vad hon orkar




En redig karlmagnet är människan, ja det vill jag lova
Men kanske det inte är så klokt att ute i  naturen sova
För maken till prickigt skinn har jag sällan sett
men så kan det gå då man sig inte ordentligt klätt.....



GRATTIS nu tjejen på din födelseda
hoppas den blir fantastisk precis som du vill ha..
En kväll på balkongen eller till ljuvliga Masorotsvika...
Spelar nog ingen roll, kvällar med den här tjejen blir oftast sagolika....


PS Bilderna är stulna från hennes egen blogg, helt o hållet utan lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela