Cattas liv och tankar

Hårding

Publicerad 2011-09-27 22:24:26 i Allmänt,

Imorse upptäckte Martin att Lisas ena öra var fullt av blod och var... Bokade en tid på VC men där tyckte de att det såg så illa ut att vi genast fick en remiss ner till öronmottagningen på sjukhuset. Trumhinnan var mycket riktigt trasig så det blev städning av örat och antibiotika både i öra och tabletter... Otroligt nog har den lilla inte klagat över ont eller varit gnällig eller haft tillstymmelse till feber eller annat infektionstecken.

Passade på att äta lunch innan vi for hemöver o då fick hon följa med och hjälpa mej på jobbet. Storbrorsan kom oxå bort och passade sin lilla syster medan jag stökade undan lite nödvändiga måsten. Gick alldeles strålande! Men vid halv fyra tyckte Lisa att "Mamma, jobbat klart nu" så då for vi hem o myste innan det var dax för itvingande av äcklig men välgörande medicin och efterföljande nattning.


Glass på mammas jobb, perfekt för små (och stora..)

Kommentarer

Postat av: Emma S

Publicerad 2011-09-28 21:01:20

men ahh..Vilken tur att det inte gjorde ont på henne! Lillstumpan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela