Cattas liv och tankar

Snorjänta och tant Olga

Publicerad 2011-09-05 18:49:18 i Allmänt,

Idag blev det inte riktigt som planerat... Efter den numera sedvanliga morgonpromenaden vid halv sex på morgonen gick jag som vanligt på jobbet. En dryg timme senare fick jag vackert bege mej hemåt igen till en snörvlande snortjej. Lisa "elvan" Hådén kallade!

Hon har dock hållit låda hela dan o sprungit runt som en galen fotbollshulligan så det lutar starkt åt dagis imorgon (om inte natten bjuder på andra överraskningar..) 





Fick kalla in förstärkning av bästa Jannice mitt på dan då jag hade tid hos sjukgymnasten. Har en höft som spökar så till den milda grad att jag var helt övertygad om att jag fått något måndagsexemplar på den sidan...Sjukgymnasten bände o vred mej och kunde inte hitta något större fel på höften men hela bäckenet var ett rent gungfly (uttryckte sig kanske inte direkt så men jag förstod poängen) och att jag dessutom har en snedställning i ena foten. Stark misstanke om att det är en nerv som kläms åt i vissa lägen och att det är det som gör något helt obeskrivbart ont! Jojo, ålderdomen har slagit till med storsläggan! Får nu helt sonika börja stärka muskelaturen innan jag får springa igen, men promenera går finfint!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela