Cattas liv och tankar

Städa städa

Publicerad 2011-09-15 21:20:44 i Allmänt,

Lämnade Lisa till farmorn för ett dygn med kvalitetsmys eftersom dagis har andra planer imorgon. Mina planer för kvällen var att krypa upp i soffhörnet, se en film o bara vara... Men riktigt så blev det inte för soffhörnet var ockuperat av en tioåring med fjärrkontrollen i ett stadigt grepp.. Hade förstås kunnat vräka sonen ur soffan och tagit kommandot över tv:n men istället fick jag helt oförhappandes energi att göra en massa annat nödvändigt ont.. Har nu tokstädat här hemma i flera timmar. Fejat o skurat o plockat undan så nu ser det ut som att det faktiskt bor folk här oxå... Skönt!! Avslutade fejandet med en timmes promenad så nu är man rätt mör.

Tror alldeles bestämt att jag kryper till kojs strax! Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela