Cattas liv och tankar

Åh, myyyyyys!!

Publicerad 2008-12-18 08:32:46 i Allmänt,

Glöggkväll! Vilken underbar kväll! Bjöd in tolv, kom tre. Men det får man väl räkna med då man bjuder in kvällen före, o det är veckan före jul!! Vi hade iaf supermysigt!! Avhandlade allt mellan himmel o jord, barn, jobb, karlar o sex! ;-) en helt vanlig tjejkväll med andra ord!!! Gjorde mig lite för o bakade egna pepparcookies o en saffrankaka, älskar saffran... Drack glögg så det stod härliga till, blev ju en hel del till oss tre då så många inte kunde komma ;-) Blev lite le det söta till slut så då tömde vi bag in boxen.. hahahhaha! En helkväll kan man säga, tur jag är ledig idag!

Nej kunde INTE låta bli FB trots främmande... O det uppmärksammades av vissa... :-) Nej, jag säger ju att det är som ett gift i kroppen.. Men spelade även musik på datorn så jag hade ju en fullt legal ursäkt att smita iväg o scanna av läget. Vill ju inte missa nån spännande status.. :-)

Måste bara säga att jag är sååååååå glad över alla mina härliga vänner!!! De som kom igår kväll o även de som tyvärr inte kunde komma!!! Är lyckligt lottad som har så underbara omkring mig. Me love!!

Säger som jag brukar; ta för dig av livet, du lever bara en stackars gång o då gäller det att göra det bästa av det!

Skulle egentligen ha följt m Gurra på skolan idag men han är sjuk. Igen! Har nu feber o halsont stackarn. Jag var som en zombie inatt då han vaknade vid 03 o var ledsen, hade ju nyss lagt mig då. Letade rätt på Alvedon lite halvyrt o sen fick han sova bredvid mig. Var rätt skönt för jag frös o han var som en liten kamin.. Inget ont som inte har nåt gott med sig. Ska ev t stan i em då Ida kommer från skolan, men måste höra med mamma om Gustav kan vara hos dem då. Det brukar inte vara nåt problem men de kan ju ha annat bestämt. Tur att de finns o de ställer verkligen upp i alla väder!!!

Nu ska jag fixa lite frulle t en sjuk prins o t en halvsleten mamma.. Ha det gott!


Anna B, Eva-Sofie o Jannice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela