Cattas liv och tankar

Gott nytt år!!!!

Publicerad 2008-12-31 10:44:44 i Allmänt,

Nyårsafton 1990
Jag, Biggan o Annica var väl påpälsade o gled med skidorna in mot Nordanede by.. Allt var fixat. Hade förberett o samlat lite alkohol från mamma o pappas barskåp i en schampoflaska. Hade 250 ml sprit och en flaska rödvin, nu var det party på g! Första nyåret på fest med kompisar! Hade inte direkt någonstans att hålla till men vi hade så trevligt i ett gammalt omklädningsrum vid en nerlagd fotbollsplan :-) o några fler partysugna dök upp. Biggan tålde nog inte riktigt min schampo drink utan hon kräktes så skummet yrde o luktade faktiskt ängsblommor muhahahaha! Festen slutade hemma hos någon och det var en riktigt lyckad kväll! Skidade hem på natten o var rätt nöjda.... :-)

Nyårsafton 1991 (el -92)
Var i Hassela m dåvarande pojkvännen Per, Maria och ett gäng av Pers lumparkompisar. Var ca 15 st i en storstuga. Riktigt kul! Partyparty på kvällen! Dagen efter då vi skulle hem hade Maria låst in bilnycklarna o det var inte helt lysande..Men problemet löste sig då vi fick hjälp av gästande slalomåkare från Hasselakollektivet att komma in i bilen. De hade gjort sånt förr kan man säga.... :-)

Sjukt många nyårsaftnar har man lagt bakom sig.. O nu snart ännu en. Några har varit bättre än andra. Gemensamt med alla är att det har varit tillsammans med goda vänner. Vännerna har varierat med tiden och i olika perioder av livet. And Thats life.. Några finns kvar o några har "försvunnit" av olika anledningar. O dessutom dyker det upp nya vänner o det är alltid lika härligt!

Ser nu fram emot en mysig kväll med världens bästa kille, världens bästa barn o underbara vänner!

                                              Önskar ett riktigt Gott nytt 2009 och ha en fantastisk kväll!!


 
Nyår 2007                                                                                                                                                      Martin o jag
                                                                             
                                                                             Gott nytt år från oss!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela