Cattas liv och tankar

Härnösand

Publicerad 2008-12-30 20:09:16 i Allmänt,


Idag har vi varit uppe i H-sand o på Technicus. Det var riktigt trevligt!!! Har fått gnugga geniknölarna så att hela huvudet värkte då vi for hem... Men lyckades vara lite halvsmart iaf. :-) Många roliga spel o logiskt tänkande där. Martin var o skruvade med en ismaskin däruppe så då tyckte vi att det var en bra idé att följa med! Han gjorde oss sällskap sista timmarna o han tyckte oxå att det var lite skoj där. På hemvägen svängde vi förbi faster o farbror o tog en fika, det var trevligt. Panikhandlade sedan lite på bolaget t imorgonkväll, just inge folk i Birsta......... HERREGUD!! Blev stressad av att bara sitta i bilen o vänta! Sjuk hysteri! Hade vissa planer att införskaffa lite fyrverkeri men det får vänta t imorgon, hörde av en säker källa att det går att få tag på i Liden.. Nyår ska firas här hemma. Jalafolket ska komma, hoppas en viss jour kan bytas bort...Blir nog en lugn o mysig kväll med god mat, GH, singstar o givetvis lite rött! Hoppar dock skumpan o skålar i Pommac istället, mycket godare ;-) Har inte spelat GH på ett tag o är rädd för att jag får stryk av Martin så det bara ryker om det.. Får byta motståndare så kanske det blir bättre.. Hihi

Pratade med Anna-Karin tidigare, hade vissa planer att fira nyår tillsammans men det blev dessvärre inte så av olika anledningar.. Längtar sjukt mycket efter att umgås med dem! Verkar som att de bor i Australien o inte i Matfors.. Ska försöka se till att vi bokar in en helg för umgänge lite snart! Vi brukar ha himla mysigt då vi ses!!!

Imorgon ska Martin upp till "Knyln" med skoter klubben o servera korv för fulla segel. Jag ska ev låna mammas skoter o fara dit, men den har stått hela förra säsongen så jag lär väl inte kunna starta den.. Lite väl långt att klacka dit o jag skulle kunna tro att kidsen protesterar över en sån promenad.

Måste bara säga att jag tycker det är kul att det är några som läser min blogg!!!! :-) Har ju den förmånen att se statistik på antal besök på min sida o det är faktiskt några. Själv läser jag Silvershonan och Kates blogg. Tar tacksamt emot förslag på andra bloggar för jag tycker det är lite skoj att läsa!!

Ska försöka länka t deras blogg oxå... :-)

Ha det supergott så här på det här årets näst sista dagens kvällning! O tar gärna emot nyårslöften imorgon... Brukar kunna vara lite spännande ;-) 

 Jättebamsekramar!!!!!!

Entré Bild från Technicus hemsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela