Cattas liv och tankar

Onsdag igen!!!

Publicerad 2008-11-12 21:36:57 i Allmänt,

Onsdag=Greys!!! Veckans höjdpunkt på TV! Enda serien jag följer för tillfället o det är bara så himla bra!! Känns som att jag skulle vilja ha onsdag hela veckan...
Idag hämtade jag Jannices kids på fritids, mina egna är hos sin pappa så det är sjukt tråkigt på kvällarna.. Har så mycket egentid att jag inte vet vad jag ska göra av den.. Skönt ibland - trist ibland..

Imorgon ska jag på utbildning på hotell höga kusten, det ska bli kul att åka på nåt annat! Brukar vankas riktigt god lunch oxå..

På lördag är det dop, verkar bli rätt många. Mamman ifråga bakar o sliter sitt hår om vartannat, men det fixar hon galant..
Har för första gången gett ut min bloggadress så nu kanske man har någon som kikar in på sidan förutom jag... Hihi 

Nu ska jag återgå t dr Snygg, pausen är slut! 


                                                                Snart helg... Tjo ho!  puss puss

Kommentarer

Postat av: silverhönan

Publicerad 2008-11-12 23:13:00

Bra jobbat.. kommer att kika in lite titt som tätt ;)

Är det ok att jag länkar din blogg från min sida så att fler kan kika på den?

Tycker att du skriver enkelt ledigt och mysigt! Fortsätt :)

Tjingelling

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela