Cattas liv och tankar

Snart fredag!

Publicerad 2008-11-13 19:40:11 i Allmänt,

Snart helg igen.. veckorna rusar iväg. Idag har jag varit på hotell Höga kusten på diabetesutb. Sjukt intressant men helt sanslöst skrämmande hur det ökar! Konsumtionen av läsk o sötsaker ökar otroligt i Sverige. Ca 100 l läsk/person/år i Sverige! Låter rätt sjukt kan jag tycka.. Speciellt om man tänker på att små bebisar o många äldre inte dricker dricka.. Nä man får se till att inte låta kidsen få dricka (läsk..:-) ) hur som helst utan bara helger o inte alltid då heller kanske...

Imorgon är det jobb hela dan, ska nog gå fint. Har ju praktikant nu o det är ju alltid lika trevligt. Slipper ju åka själv hela tiden!

Ida ska på disco imorgon så hon ska komma hit så mamman får hjälpa henne m hår o lite smink, otroligt att den karusellen börjar nu. Tycker ju att det var alldeles nyss jag gick i fyran o dansade tryckare m Tommy, Perra o Krille t diverse smöriga ballader. Hahahaha, ja det var tider det. Satt o småpussades under trappan o tyckte man var så himla stor. Men då visste man inte vad som komma skulle...............

Nu ska jag tvinga min kropp under stora protester ut på prommis.. Var ju sjuk förra vecka så då blev det lite klent m motion. O efter dagens föreläsning tänker jag inte smita undan vardagsmotionen..

Ha det gott!!! kraaaaaaaaaaaam


  Stortjej som ska på disco! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela