Cattas liv och tankar

Då var maten kirrad t fjällveckan!

Publicerad 2009-04-02 22:46:08 i Allmänt,

Ja som förmodligen ingen har missat så bär det snart av till fjäll o ledighet! På lördag far vi för fjärde året i rad till Bakvattnet, Åkersjön! Ska bli såååååå himla härligt! Jannice o jag har varit i väg o handlat mat för hela veckan o det blev många kassar.. Inte helt kul att fara o handla mat direkt efter en dag på jobbet men det gick faktiskt riktigt bra! Tror halva notan var godsaker, som Bullens pilsnerkorv, godis (tokmycket, det är ju påsk!) snacks, bröd o en massa massa annat gottigt! Har även kommit t skott o pratat med Jessica om att ta hand om Kalle Katt då vi är borta, tror hon hade anat att hon skulle bli tillfrågad... :-) Himla behändigt att ha vänner som kan ställa upp! Kanon! 


   Snart snart snart!!

  Underbart!!!

  Myyyyyyys!!!



Annars har dagen varit tokstressig, fläckvis åtminstone... Var iväg på en liten "träff" på em som jag trodde skulle ta ungefär en halvtimma men en o en halvtimma tog det! Hade planterat min student på kontoret för att passa min telefon o det gick strålande, duktig tjej :-)

Har även förstått att lavinen är i rullning..... ;-) får väl återkomma om det........


Kommentarer

Postat av: mia

Publicerad 2009-04-02 23:15:30

Mm....vissa saker tar längre tid än man vill minnas att de kanske borde göra...eller hur? ;)Jag är född tidsoptimist ju så jag om någon vet! :)

Gud vilken härlig fjälltradition ni skapat där! Vi är såklart sinnessjukt avundsjuka men önskar er the time of your life... ;)

Ta väl hand om er allihopa!

Puss å Kram!

Postat av: mia...igen

Publicerad 2009-04-02 23:20:56

..Säg förresten att han inte pratar i telefon utan kliar sig på nåt soleksem eller nåt?! ..Får plötsligt världens fantasi om hur han styper pga okoncentrationen som följer av hans babblande å det blir världens dominoeffekt...mhuhahahahaa...vilken syn på näthinnan...

Postat av: Catharina

Publicerad 2009-04-03 08:42:37

Vad tror du Mia, det är ju Tommy... Telefonen har ju fastnat i det där läget.. (men han höll sig på benen!)

Ja vi ska ha heeeelt underbart o bara mysa hela veckan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela