Cattas liv och tankar

Härliga söndag!

Publicerad 2009-04-19 10:40:46 i Allmänt,

Idag blir det kalas i Bredsand! Isa som fyllt två o allra käraste syster fyller 33 på tisdag! 33! Sjukt konstigt, jag som bara är 25 o är storasyster... Hmmm...Har hört att det vankas smörgåstårta..... :-)

Igår var vi ut t Unnviken hela dan, underbart väder! Satt i solen hela em o lyssnade på bra musik i Mp3:n. Härligt! Blev även bjuden på middag o det var himla behändigt o gott. Hade även den stora förmånen att ha bjudits på frukost på jala på morgonen o det är alltid lika trevligt! Men man ska passa sig för hett kaffe, eller hur Jannice? ;-)

Igårkväll var vi in en sväng t mamma o pappa o kollade in deras solbränna efter två veckor på Teneriffa. Vill oxå!!! Blev kvar o surrade ett tag o for sedan hem till soffhörnet o fastnade där tills det var sängdax. Så det var lördagen..

Har nu suttit o lyssnat på lite nostalgimusik på Youtube, alltid lika skoj! Bidrar här med en härlig ballad från det ljuva 80-talet! Så bjud upp t dans så här på söndan o dansa tryckare med kärleken! (Går lika bra att kramas med en kudde  oxå, nästan iaf... ;-))

Ha en underbar dag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela